15 Mart 2010 Pazartesi

Sonra Akçaağaç Vardı...


"Doğanın, bizi sihirli ortamına çeken özel bir gücü vardır. Onu bütün canlılığıyla anımsıyorum:

http://altinicizdigimsatirlar.blogspot.com/search?q=ralph+nader

Sonra Ağaçlar Vardı…

“Evimize giden merdivenin tam karşısında yüksekliği iki metreyi aşan görkemli bir akçaağaç vardı. Benim dört mevsimim, vahşi doğa koleksiyonum, gizemli ormanım, kısaca her şeyim olan dalları yatak odamın penceresine kadar uzanırdı.

On birime bastıktan ve onun en alttaki güçlü dallarından birine asılıp sallanacak kadar uzayıp güçlendikten sonra birbirimize daha da yakınlaştık. Bir sonraki yıl boyum biraz daha uzadığında, aşağıda beni izleyen annem bana yerçekimi kanununa saygı göstermem gerektiğini anımsatırken, ağacın gökyüzüne uzanan gövdesinde iyice yükseklere tırmanmayı öğrendim.”

Ralph Nader, On Yedi Gelenek, Klan Yayınları, 2007, s. 18-20

Hiç yorum yok: