26 Şubat 2010 Cuma

Kulağı Duymayan...


Anekdot haftası


Adamın
Biri Artık Karısının Eskisi Kadar İyi Duymadığından Korkuyormuş Ve Karısının İşitme Cihazına İhtiyaç Duyduğunu Düşünüyormuş. Ona Nasıl Yaklaşması Gerektiğinden Emin Değilmiş. Bu Durumu Konuşmak İçin Aile Doktorunu Aramış. Doktor Adamın Karısının Ne Kadar Duyduğunu Anlayabilmesi İçin Basit Bir Yöntem Önermiş. "Yapacağın
Şey Şu, Karından 40 Adım İleride Dur, Normal Bir Konuşma Tonuyla Bir Şeyler Söyle; Eğer Duymazsa 30 Adım İlerisinde Aynı Şeyi Tekrarla, Sonra 20 Adım; Cevap Alana Kadar Aynı Şeyi Tekrarla."

O Akşam Karısı Mutfakta Akşam Yemeğini Hazırlarken Adam İşlemi Uygulamaya Koymuş. 40 Adım Uzaklıktan Karısına Normal Bir Konuşma Tonuyla Seslenmiş "Hayatım Bu Akşam Yemekte Ne Var?" Cevap Yok. Mutfağa Biraz Yaklaşmış. Mesafeyi 30 Adıma İndirmiş Ve Soruyu Tekrarlamış "Hayatım Bu Akşam Yemekte Ne Var?" Gene CevapYok. Mutfağa Biraz Daha Yaklaşmış, Mesafe 20 Adım Ve Tekrar Sormuş "Hayatım Bu Akşam Yemekte Ne Var?" Hala Cevap Yok. Adam Mutfağın Kapısına Gelmiş Artık Mesafe İyice Azalmış Ve Soruyu Tekrarlamış "Hayatım Bu Akşam Yemekte Ne Var?" Gene Cevap Alamamış. Bu Sefer Karısına İyice Yaklaşmış Ve Aynı Soruyu Tekrar Sormuş "Hayatım Bu Akşam Yemekte Ne Var?" Kadın Cevap Vermiş "Hayatım Beşinci Kez Söylüyorum, Tavuk"

Hiç yorum yok: