2 Eylül 2010 Perşembe

"Sana Sevgim Şımarık Bir Çocukmuş"


Bütün Hafta Bir Şiir/Yaşayınca Anladım

“Sana sevgim şımarık bir çocukmuş, her düştüğünde zırıl zırıl ağlayan,
Büyüyüp bana sımsıkı sarıldığında anladım…
Özür dilemek değil, ''affet beni'' diye haykırmak istemekmiş pişman olmak,

Gerçekten pişman olduğumda anladım..
Ve gurur, kaybedenlerin, acizlerin maskesiymiş,
Sevgi dolu yüreklerin gururu olmazmış,
Yüreğimde sevgi bulduğumda anladım…
Ölürcesine isteyen, beklemez, sadece umut edermiş bir gün affedilmeyi,
Beni af etmeni ölürcesine istediğimde anladım…”

Can Yücel,
http://www.yazilar.net/y/398/yasayinca_anladim_can_yucel

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Merhabalar,
gerçekten güzel bir şiir paylaşım için teşekkürler.
Sayfanızı tesadüfen buldum bundan sonra takipcinizim..:)))
Benimde sayfama ziyaretinizi beklerim.
Saygılar