18 Ocak 2010 Pazartesi

Bütün Hafta Bir Şiir/Hayattan Ne Öğrendim?


"...

Yaşamayı öğrendim.
Doğumun, hayatın bitmeye başladığı an olduğunu;
aradaki bölümün, ölümden çalınan zamanlar olduğunu öğrendim.
..."

Can Dündar


Düzeltme ve özür; “Hayattan Ne Öğrendim?” başlıklı yazı Mevlana'ya ait olmayıp Can Dündar’ın 16 Haziran 2008 tarihli köşe yazısıdır.

http://www.candundar.com.tr/index.php?Did=6884


Sevgili Banu’cum gönderdi, ben de şiirin orijanilini ve tamamını bulabileceğiniz bir link ekledim.

3 yorum:

sedeff dedi ki...

mevlana mı? can dündar olabilir mi ben öyle hatırlıyorum.

Ayşe dedi ki...

Sevgili Sedeff, gösterdiğin ilgiye ve özene çok teşekkür ediyorum. Bu özenin sayesinde çok önemli bir hatayı düzeltme şansı verdin bana.

Bazen böyle internet sayfalarından da "Altını Çizdiğim Satırlar" olabiliyor. Ancak bu tecrübe bir kez daha gösteriyor ki, bu kanaldan elde edilen bilginin sağlamasını yapmak gerekiyor.

Uyarından sonra baktığımda, birçok internet sitesi sözkonusu yazıyı Mevlana'nın diye yayınlıyor. Ancak şu anda verdiğim link Can Dündar'ın resmi sitesinden.

Tekrar teşekkür ediyor ve sevgilerimi iletiyorum.

Ayşe

sedeff dedi ki...

rica ederim, evet internet maalesef böyle bişey.